استقرار نهایی سیستم ها مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

ارائه برنامه زمانبندی استقرار

با توجه سیستم های خریداری شده و  اطلاعات دریافت شده از مرحله مشاوره، کارشناسان استقرار، برنامه زمانبندی راه‌اندازی سیستم‌ها را از نصب نرم‌افزار تا آموزش کامل کاربران ارائه می دهند.

 

ارسال پیشنهاد سرور مناسب و فهرست تجهیزات مورد نیاز

برآورد نیازهای سازمان در مرحله مشاوره منجر به ارائه پیشنهاد مناسب برای تامین نیازمندی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌شود. در این مرحله کارشناسان داده سامان سپهر با تعامل با کارشناسان مشتری،  برای تهیه سرور(های) مناسب با آنها همکاری می‌نمایند.

 

نصب و راه اندازی نرم افزارهای

به منظور نصب مجموعه نرم‌افزارها  بر روی سرور مشتری می بایست سرور با یکی از سه روش زیر در اختیار شرکت داده سامان سپهر قرار بگیرد.

1)    ارسال سرور به داده سامان سپهر

با  توجه به برنامه زمانبندی و هماهنگی با کارشناسان استقرار امکان ارسال سرور به آدرس شرکت مهیا خواهد بود. و پس از اتمام فرایند نصب نرم افزار ها  نماینده مشتری با در دست داشتن معرفی نامه معتبر در محل شرکت داده سامان اقدام به تحویل سرور خواهد نمود

2)    دسترسی از را دور

در صورت عدم امکان نصب مستقیم نرم افزار، امکان نصب به صورت اینترنتی (Remote) بر روی سرور مشتری امکان پذیر خواهد بود. این امکان از طریق راه اندازی IP Valid  اینترنتی بر روی سرور یا استفاده از نرم افزارهای Remote ممکن می گردد. با توجه به حجم کار و حساسیت امر، مشتری می بایست پهنای باند و زیر ساخت مناسبی برای این امر در نظر گرفته باشد.

3)    حضور در محل سازمان
در این روش بعد از انجام هماهنگی ها لازم کارشناسان استقرار داده سامان سپهر در محل مشتری حضور می یباند و انجام  کلیه هماهنگی های لازم در حوزه درون سازمانی می بایست توسط نماینده مشتری انجام پذیرد.

 

کانورت اطلاعات از نرم افزار قبلی

جهت عملیاتی شدن سریعتر نرم فزاری خریداری شده مشتری داده سامان سپهر خدمات کانورت اطلاعات از سایر سیستم ها را ارائه می دهد. در همین راستا با ایجاد ابزار های کانورت از سایر سیستم های استاندارد، ارائه خدمات کانورت در کمترین زمان و حداکثر دقت ارائه خواهد شد.

 

استقرار نهایی سیستم ها

سیستم های نصب شده در فرایند گارانتی و  پشتیبانی قرار گرفته و ابهامات کاربران و مشکلات احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع می گردد.

 

خدمات آموزش

پس از نصب نرم‌افزارها بر روی سرور، کارشناسان آموزش داده سامان سپهر اقدام به بررسی نیازها و تدوین سرفصل‌های آموزشی نموده و با همکاری نمایندگان مشتری اقدام به زمان بندی و طبقه‌بندی کاربران برای آموزشهای راهبری و کاربری سیستم می‌کنند

در انتهای دوره‌های آموزشی، شرکت‌کنندگان می‌توانند در آزمون های تئوری و عملی شرکت نمایند و در صورت کسب امتیاز لازم در این آزمون گواهینامه کاربری یا راهبری نرم‌افزارها را دریافت نمایند. گواهینامه‌های اخذ شده می‌تواند مدرکی مهم در اثبات سطح توانایی کاربران در کار با مجموعه نرم‌افزاری داده سامان سپهر باشد.

 



ما را در گوگل محبوب کنيد