نرم افزار کنترل موجودی سردخانه PDF چاپ Email

سيستم کنترل موجودي سردخانه

توضيحات اوليه

همواره ثبت دقيق ورود و خروج كالا در انبار هاي نگهداري کالا و كنترل آن ، از دغدغه هاي اصلي مديران هر انبار خشک و سردخانه مواد غذايي به شمار مي رود. اطلاع مداوم از موجودي هرکالا، صاحب کالا ، افت و اضافه هر کالا و طبقه بندي آنها و در نهايت ارائه صورتحساب مشتريان يكي از اركان اصلي انبار داري به شمار مي آيد.
در صورت كنترل دقيق موارد فوق ،اطلاعات ميزان موجودي كالا، گردش آن و اطلاعات مالي مرتبط همواره در دسترس و قابل اطمينان مي باشد.
از اين رو نقش ابزاري که بتواند به مديران کمک کند تا اين اطلاعات را جمع آوري و نگهداري نماييد همچنين با استفاده از آن ابزار بتواند موقعيت سازمان خود را در بازارهاي داخلي و جهاني ارزيابي کرده و با روشهاي نوين و علمي به مشتريان خود بشناساند و در نهايت بتواند خروجيهاي سازمان خويش را در قالب گزارشات مدون و استاندارد جهت استفاده مديران سازمان و سهامداران در اختيار آنها بگذارد بسيار حياتي است .
يکي از مهمترين ابزاري که ميتواند چنين امکاناتي را در اختيار سازمان قرار دهد سيستم کنترل موجودي سردخانه و انبار خشک مي باشد
شركت داده سامان سپهر توليد كننده نرم افزار هاي مالي و مديريتي مفتخر است سيستم جامع کنترل موجودي سردخانه و انبار خشک،يكي از محصولات توليدي خود را بحضورتان معرفي نمايد. اين سيستم در ادامه تجربيات توليد سيستمهاي مكانيزه در طي ساليان گذشته با استفاده از امكانات فناوريهاي جديد توليد شده است تا بتواند نيازهاي استفاده كنندگان را درسطوح مختلف جوابگو باشد . سيستم کنترل موجودي سردخانه در حال حاضر در مجموعه اي شامل مجموعه سردخانه هاي ميوه طلايي ، سردخانه کاروان ، سردخانه رازي ،سردخانه دنا، سردخانه استقلال و ده ها سردخانه ديگر مورد بهره برداري قرار مي گيرد .

قابليتهاي عمومي

معرفي كاربران متعدد و تعيين محدوديتهاي دسترسي به گزينه هاي سيستم براي هر يك از كاربران.
قابليت تهيه نسخه پشتيبان و بازيابي اطلاعات سيستم.
قابليت اجراء برروي سيستم عامل windows xp ,windows vista ,windows 7,windows 8 32/64 Bit
استفاده از پايگاه داده SQL Server
قابليت بروز رساني تغييرات نرم افزار از طريق اينترنت و مستقل.
قابليت ساخت كليه گزارشات بصورت Excel و Word
قابليت تغيير فونت نمايش منو ها و گزارشات

قابليتهاي پايه اي

معرفي گروه کالا به صورت کدينگ استاندارد و غيره استاندارد تا سقف دلخواه
معرفي کالا و اقلام بر اساس کدينگ استاندارد و غيره استاندارد تا سقف دلخواه
معرفي پرسنل خدمات و محاسبه اجرت و دستمزد تخليه و بارگيري
معرفي صاحب کالا ، صاحب حواله ،تحويل گيرندگان کالا و مقصد هاي حمل بار
تعيين و معرفي پارتي (سري) بصورت جداگانه براي هر صاحب کالا
امكان معرفي شرح هاي الگو براي رديف هاي سند
امکان معرفي سالنها و بخش بندي آنها و درنهايت نمايش حجم اشغال شده
امکان معرفي امضاء مجاز در انتهاي رسيدها و گزارشات سيستم
ثبت تمامي عمليات سيستمي با نام کاربري و امکان رهگيري
امکان تعريف خودروهاي حمل بار و مجوز هاي آن

قابليتهاي اصلي و عملياتي

امکان تفکيک موجودي کالا و حواله براي هر صاحب کالا بصورت پارتي هاي مجزا
صدور اسناد و ورود کالا، خروج کالا ، افت کالا، (ضايعات)، اضافه تحويلي کالا (مغايراتها)
کنترل موجودي اقلام و حواله هاي صاحب کالا در خروج کالا.
امکان ثبت درخواست بارگيري و تاييد حواله قبل از خروج کالا.
معرفي پروانه ساخت فراوردهاي دامي (وزارت دامپزشکي)
ثبت محموله هاي وارد شده ، نگهداري و کنترل شماره مجوزهاي دامپزشکي براي هر صاحب کالا
ثبت و کنترل تاييديه هاي شهري و بين شهري وزارت دامپزشکي
امکان ارائه رسيد ورودي و خروجي به صاحب کالا
امکان ثبت جابجايي و مرتب سازي کالا
امکان انتقال کالا بين مشتريان
امکان ثبت چندين وزن باسکول براي ثبت محموله هاي وارد شده

گزارشات

امکان دريافت گزارشات آماده ورود ، خروج ، افت و اضافه به صورت کلي و جزئي
ايجاد کاردکس سه سطحي تعداد کارتن ، وزن کارتن، وزن ناخالص جهت ايجاد گزارشات
امکان تهيه انواع گزارشات آماري ،کنترلي ، کاردکس
امکان تهيه صورتحساب نگهداري و تخليه و بارگيري کالا
امکان ايجاد گزارشات دلخواه بر حسب نياز سردخانه
امکان ارائه گزارشات به صاحب کالا از طريق نرم افزار جانبي وابسته به سيستم مرکزي


1.1.1.1.1. امكان تعيين سطوح و ساختار حسابها توسط استفاده كنندگان در زمان راه اندازي سيستم

1.1.1.1.2. امكان استفاده از كدينگ حسابها بصورت پيوسته و گسسته (آزاد)

1.1.1.1.3. امكان معرفي كاربران با قابليت مشخص نمودن كاربران رده بالاتر و پايين تر و تعيين سطح دسترسي به حسابها

1.1.1.1.4. امكان معرفي امضاء كنندگان اسناد و گزارشات حسابداري.

1.1.1.1.5. امكان معرفي انواع سند.

1.1.1.1.6. امكان معرفي شرح هاي الگو براي رديف هاي سند

1.1.1.1.7. امكان استفاده از ماشين حسابها در محيط سند

1.1.1.1.8. امكان بازسازي اطلاعات و دريافت اطلاعات از سيستمهاي مرتبط

1.1.1.1.9. امكان استفاده از دفتر يادداشت با قابليت يادآوري و هشدار

1.1.1.1.10. امکان تعريف امضا کنندگان گزارشات سيستم و شرطي

 



ما را در گوگل محبوب کنيد