نرم افزار اموال PDF چاپ Email

سيستم اموال

توضيحات اوليه

از مهمترين اطلاعات مالي در يک سازمان، اطلاعات دارايي ها , ماشين‌آلات، تجهيزات و اماكن هر سازمان بعنوان بخشي از دارائي‌هاي سهم بسزائي در گردش كار عملي و مالي آن سازمان دارند. لذا شركتها موظف به جمع آوري آن مي باشند. هر چه اين اطلاعات دقيق تر و به هنگام تر باشند شركتها مي توانند تصميمات مناسب تري را اتخاذ نمايند. در سازمان‌هاي بزرگ و بخصوص نظام‌هاي توليدي با توجه به حجم و ارزش اينگونه دارائي‌هاي ثابت و پيچيدگي‌هاي خاص آنها نياز به يك سيستم احساس مي‌شد. در اين رابطه و بعنوان جزئي از سيستم جامع اتوماسيون سازماني، نرم افزار اموال و دارايي هاي ثابت داده سامان سپهر ارائه گرديد. اين برنامه به مديران و جمع‌داران كمك مي‌كند تا ديد بهتري نسبت به دارائي‌هاي ثابت سازمان داشته باشند.

قابليتهاي عمومي

معرفي كاربران متعدد و تعيين محدوديتهاي دسترسي به گزينه هاي سيستم براي هر يك از كاربران.
قابليت تهيه نسخه پشتيبان و بازيابي اطلاعات سيستم.
قابليت اجراء برروي سيستم عامل windows xp ,windows vista ,windows 7,windows  8 32/64 Bit
استفاده از پايگاه داده SQL Server
قابليت بروز رساني تغييرات نرم افزار از طريق اينترنت و مستقل.
قابليت ساخت كليه گزارشات بصورت Excel و Word
قابليت تغيير فونت نمايش منو ها و گزارشات

قابليتهاي پايه اي

گروه‌بندي چند سطحي دارائي به صورت گروه و زير گروه
ثبت دارائي از طريق خريد مستقيم، انتقال از انبار و ….
امکان تعريف جزء دارائي و نگهداري بهاي تمام شده تاريخي و استهلاک انباشته هر يک از اجزاء
تعريف مراکز استقرار، تحويل گيرندگان دارائي، مراکز هزينه و جدول استهلاک دارائي‌ها
تعريف جدول استهلاک و محاسبه استهلاک دارائي‌ها و توليد خودکار سند استهلاک
ثبت مشخصات کامل دارائي
ثبت سوابق نقل و انتقال، تعويض پلاک و … براي هر دارائي
قابليت ورود نرخ استهلاک صفر براي دارائيهاي استهلاک ناپذير
مديريت وضعيت بيمه و زمان پايان قرارداد بيمه دارائي‌هاي ثابت
امكان تعريف دوره هاي مالي

قابليتهاي اصلي و عملياتي

مديريت جايگزيني دارائي‌هاي ثابت
مديريت بازرسي دارائي‌هاي ثابت
مديريت تحويل داري دارائي هاي ثابت
ايجاد و ثبت اتوماتيك سند‌هاي استهلاك در سيستم حسابداري
تغيير ارزش دارائي (افزايش يا كاهش)
امکان ثبت واريز و برداشت از هر يک ار حسابهاي تعريف شده
تفکيک عمليات مقداري و عمليات ريالي و ارائه View هاي مختلف از اطلاعات داراييها براي کاربران مقداري و کاربران ريالي (عدم مشاهده يا تغيير اطلاعات ريالي توسط کاربران مقداري و عدم امکان تغيير اطلاعات مقداري توسط کاربران ريالي)
امکان ثبت دارايي از طريق انتقال کليه اقلام کالاي موجود در يک حواله انبار به سيستم اموال و تعيين پلاک، مراکز استقرار و تحويل گيرنده توسط کاربر مقداري (جمعداري اموال) و سپس تعيين گروه، زير گروه، مرکز هزينه، مشخصات استهلاک و قيمت تمام شده و ساير اطلاعات ريالي توسط کاربر ريالي (واحد حسابداري)
اعلام بلا استفاده بودن موقت دارائي و انجام محاسبات استهلاک مربوط
انجام عمليات مالي اساسي فروش، معاوضه، تعمير، اسقاط، حذف، اهدا و تعديل قيمت دارائي و صدور خودکار اسناد مالي مرتبط
محاسبه استهلاک دارائي‌ها به صورت کلي، گروهي و منفرد
مديريت نقل و انتقالات دارائي‌هاي ثابت

گزارشات

گزارش عمليات هرگروه دارائي ثابت
گزارش کارت اموال، گزارش استهلاک، گزارش نقل و انتقال دارائي‌ها و گزارش عمليات دارائي و …
امکان تعريف مراکز استقرار در چهار سطح و گزارشگيري درختي از اموال موجود در هر سطح

1.1.1.1.1. امكان تعيين سطوح و ساختار حسابها توسط استفاده كنندگان در زمان راه اندازي سيستم

1.1.1.1.2. امكان استفاده از كدينگ حسابها بصورت پيوسته و گسسته (آزاد)

1.1.1.1.3. امكان معرفي كاربران با قابليت مشخص نمودن كاربران رده بالاتر و پايين تر و تعيين سطح دسترسي به حسابها

1.1.1.1.4. امكان معرفي امضاء كنندگان اسناد و گزارشات حسابداري.

1.1.1.1.5. امكان معرفي انواع سند.

1.1.1.1.6. امكان معرفي شرح هاي الگو براي رديف هاي سند

1.1.1.1.7. امكان استفاده از ماشين حسابها در محيط سند

1.1.1.1.8. امكان بازسازي اطلاعات و دريافت اطلاعات از سيستمهاي مرتبط

1.1.1.1.9. امكان استفاده از دفتر يادداشت با قابليت يادآوري و هشدار

1.1.1.1.10. امکان تعريف امضا کنندگان گزارشات سيستم و شرطي

 



ما را در گوگل محبوب کنيد